Potygodnik

Potygodnik

Tydzień upłynął mi pod znakiem marudzenia. Infekcja mocno dawała się we znaki, a na taryfę ulgową nie było szans – zbiegło się sporo spraw, które trzeba było załatwić, ponieważ zostawiłam je na ostatnią chwilę… Itepe itede

W związku z tym przegląd tygodnia nie będzie mega pasjonujący. Nie odwiedziłam żadnych nowych miejsc… poza oddziałem Deutsche Banku, w którym dowiedziałam się, że o kartę kredytową mogę wystąpić nie wcześniej niż 2 lata od otwarcia działalności gospodarczej. Szkoda że infolinia uparcie twierdzi co innego. Nie spróbowałam żadnych nowych dań… poza Ibupromem Sprint. Nie ćwiczyłam… chyba że determinację do pracy.

Ale jakieś nowinki mam!

Kosmetycznie

Trochę znudziło mi się kręcenie samej kosmetyków, więc ruszyłam dziś do Rossmana w poszukiwaniu kremu do twarzy na dzień i toniku. Zależało mi na przystępnej cenie i dobrym, jak najbogatszym w substancje aktywne, składzie. W końcu trzydzieści lat minęło… 😉
Udało się. Dawno nie śledziłam nowości Bielendy i przez to przegapiłam, że wprowadzili linię Pharm. W ofercie trzy serie: do cery trądzikowej, naczynkowej i suchej. Składy więcej niż przyzwoite, więc nie mogę się doczekać testowania.

kosmetyki Bielenda Eveline

Tak, przy okazji do koszyka wpadł też tusz do rzęs Eveline. Od dawna jestem wierna Volumix Fiberlast. A nuż Big Volume Lash okaże się jeszcze lepszy?

Kulinarnie

Faza na koktajle trwa.

banan
pomarańcz
150 ml maślanki
łyżeczka siemienia lnianego
łyżeczka soku z dzikiej róży

i mamy takie oto cudo:

koktajl banan pomarancz siemie lniane maslanka

Linkowo

Dwa ciekawe wpisy dla samozatrudnionych:

u Agnieszki o zachowaniu równowagi między pracą a życiem osobistym

u Andrzeja plusy i minusy przejścia „na swoje”.

Zwierzakowo

Mamusiuuu, suszarka na bieliznę mnie zrzuciła.

kotek

A jak Wam minął tydzień?

 

 

Skomentuj

