Potygodnik

 

Potygodnik

Nadszedł czas na kolejny „Potygodnik” i wiecie co? Tworzenie własnych podsumowań tygodnia pokochałam równie mocno, jak czytanie ich u innych. Wracanie myślami do najprzyjemniejszych chwil w danym tygodniu jest takie przyjemne i budujące.

No więc zaczynamy.

Językowo

Jakiś czas temu koleżanka spytała, czy nie miałabym ochoty pouczyć jej francuskiego. Why not? pomyślałam i zaproponowałam barter francuski za angielski. W czwartek miałyśmy pierwszą lekcję – przez skype’a – i było cudownie. Wreszcie ktoś, kto językowo nadaje dokładnie na takich samych falach jak ja. Tzn. jara się wszystkimi śmiesznymi słówkami. Tym sposobem dowiedziałam się, że selfie było słowem roku 2013 oraz że istnieją takie słodziaki jak lappy, choccy i biccy. Kto zgadnie (albo kto wie), co oznaczają?

Kosmetycznie

Testuję nowy krem z kwasami. Kocham kwasy – nic tak dobrze nie wpływa na moją cerę. Do tej pory sama kręciłam kwasowe toniki i kremy. Tym razem sięgnęłam po gotowy produkt – Qcera Adamedu.

2015-02-08 18.46.56

Na recenzję jeszcze za wcześnie, ale powiem Wam, że ma bardzo fajny skład: 5% kwas pirogronowy, 5% kwas azaleinowy, a do tego masło shea, olej makadamia i pantenol. Konsystencja i zapach też przyjemne. Do tego kosztuje jakieś 30 zł i jest produkowany przez polską firmę. Czego chcieć więcej? No, może żeby działał. 😉

Kulinarnie

Opanowało mnie mega lenistwo kulinarne i większość obiadów spożywałam na mieście, a dokładniej w Świeżaku, bo Ursynów był jakoś po drodze. Bardziej kreatywna byłam podczas śniadań i kolacji. Mam ostatnio fazę na wszelkiego rodzaju owsianki i kaszki na mleku. Czyżbym po 30-ce dziecinniała? 😉

Na zdjęciu pyszna razowa kasza manna z kiwi, bananem i cynamonem. Love it!

2015-02-06 21.14.38-1

Linkowo

Dziś polecam Wam bardzo sugestywny wpis o Ashtanga Jodze Agaty z bloga Poczuj się lepiej. Poczułam się, jakbym ćwiczyła razem z nią.

Jak już trochę poćwiczycie, czas na lekturę. Świetna recenzja książki „Siła serca” w wykonaniu Life Managerki.

I na koniec pożywny koktajl z kiwi i gruszki z Zajadam.pl

Pracowo

O pracy po raz pierwszy w „Potygodniku” i króciutko – muszę pochwalić Wam się moim małym sukcesem. Udało mi się nawiązać bardzo fajną współpracę w zakresie doradztwa sprzedażowego. Fajną, bo pozwoli mi zdobyć nowe doświadczenie i poszerzyć wiedzę. Tak pracować to ja lubię.

Sportowo

W zeszłą niedzielę zapowiadałam poprawę i tak też było.

Zrzut ekranu 2015-02-08 19.04.42

Tylko co z tego, jak dopadła mnie jakaś paskudna infekcja i znów muszę przystopować z treningami? Wcale mi się to nie podoba.

A na koniec

Zwierzakowo

Jako że weekend spędziłam głównie pod kocem, walcząc z przeziębieniem, chłopaki dzielnie towarzyszyli mi i przesyłali dobre wibracje. Moje słodziaki.

2015-02-06 23.50.34

2015-02-08 18.44.55

 

 

Skomentuj

