Luksusowy krem-serum do rąk i paznokci Argan&Vanilla Eveline

Nie wiem, jak to się stało, ale cały tydzień przeleciał mi nie wiadomo kiedy. W ogóle nie zarejestrowałam środy i czwartku – stąd to blogowe milczenie. Ale już spieszę nadrabiać zaległości.

W jednym z Potygodników donosiłam Wam, że odkryłam super krem do rąk: luksusowy krem-serum do rąk i paznokci Argan & Vanilla Professional Eveline firmy Eveline.

2015-02-06 21.30.42

O dłuższą nazwę chyba trudno. O więcej obietnic marketingowych również. Krem ma zwalczać aż 7 problemów skóry dłoni i paznokci:

2015-02-06 21.31.13

Przeczytałam te obietnice i uśmiechnęłam się pod nosem, bo ostatnio wszystkie kosmetyki są minimum 7 w 1, a najlepiej 10 w 1, zwłaszcza Garniera, Eveline i Bielendy. Później zajrzałam w skład i, o dziwo, uśmiech nie zszedł mi z twarzy, tylko przestał być ironiczny.

2015-02-06 21.31.02

Nie widziałam kremu do rąk o bogatszym, jeśli chodzi o zawartość substancji aktywnych, składzie.

Faktycznie zawiera sporo składników nawilżających: glicerynę (INCI: Glycerin), kwas hialuronowy (INCI: Sodium Hyaluronate), glikol propylenowy (INCI: Propylene Glycol), betainę (INCI: Betaine) i pantenol (INCI: Panthenol)

oraz odżywiających: olej arganowy (INCI: Argania Spinosa Kernel Oil), masło shea (INCI: Butyrospermum Parkii Butter) i olej z pszenicy (INCI: Triticum Vulgare Germ Oil).

Wyciąg z lukrecji (INCI:  Glycyrrhiza Glabra Root Extract) ma właściwości rozjaśniające przebarwienia, z kolei alantoina (INCI: Allantoin) wygładza, zmniejsza stany zapalne i przyspiesza procesy gojenia.

W składzie znajdziemy też witaminę E (INCI: Tocopherol) i A (Retinyl Palmitate) oraz kwas linolowy (INCI: Linoleic Acid).

Po zachwytach nad składem przyszedł czas na testowanie. Mam bardzo wymagającą skórę dłoni – łatwo się przesusza, staje szorstka i pęka. Skórki strzępią mi się na potęgę. Jak do tej pory moim ulubieńcem wśród kremów do rąk był Kamill (w zielonym słoiczku). Eveline bije go na głowę. Ręce niemal natychmiast stały się gładsze, skórki przestały strzępić. Krem rzeczywiście świetnie nawilża i odżywia, a przy tym bardzo dobrze się wchłania – pozostawia co prawda delikatny film ochronny, ale elegancki w odczuciu, nieklejący. Do tego nasz krem-serum przyjemnie pachnie – lekko waniliowo; nie jest to zapach ciastek, raczej eleganckich perfum.

Ja nie potrzebuję nic więcej. Tym bardziej, że jest bez problemu dostępny w Rossmanie i to za niecałe 10 zł, a opakowanie 100 ml. Testowałyście ten krem? A może macie innych ulubieńców? Koniecznie dajcie znać.

 

 

 

2 uwagi do wpisu “Luksusowy krem-serum do rąk i paznokci Argan&Vanilla Eveline

Skomentuj

