Straszne niedopatrzenie

Zdałam sobie ostatnio sprawę, że dopuściłam się strasznego niedopatrzenia. Przygotowałam aż trzy wpisy, w których podsumowałam 2014 rok, ale tylko i wyłącznie z mojego punktu widzenia. A gdzie kocie podsumowanie? Skandal!

Tak więc dziś, skruszona, publikuję podsumowanie zeszłorocznych osiągnięć moich chłopaków. A wiele nauczyli się w tamtym roku, oj wiele.

Osiągnięcie nr 1 – Tunel

Tunel to takie dziwne coś, z czym nie wiadomo, co zrobić. Zjeść się nie da. Upolować też nie. Ewentualnie można pociągać za sobą po mieszkaniu i pogryźć troczki. Gdy już zaczęłam psioczyć na zmarnowane pieniądze, wtedy załapali. Co za radość! Aż powstał z tego osobny wpis. W końcu dumna mama chwali się osiągnięciami swoich dzieci.

IMG_0006

Osiągnięcie nr 2 – Spanie

Chłopaki, odkąd się pojawili, śpią ze mną w łóżku. Ku mojemu zadowoleniu oczywiście. Jednak jeszcze do niedawna spali gdzieś w nogach, tak że nawet nie czułam ich obecności. Zero kontaktu fizycznego. No zero, mówię Wam! I co mi po dwóch chłopach w łóżku? W końcu załapali. Nawet nie wiem który najpierw. Śpią na mnie. Na nogach, na plecach, na boku. Grzeją, miziają, wibrują, czysta rozkosz, mówię Wam.

Osiągnięcie nr 3 – Zbilansowana dieta

Jak każdy wie, zbilansowana dieta to taka, w której znajdują się między innymi 2-3 porcje owoców dziennie. O ile do warzyw, w postaci np. rzepy, chłopaki przekonali się już dawno, tak z owocami był problem. I nagle sukces! Lucuś pokochał maliny. Zrozumiał, spryciul, co to zdrowa dieta.

DSC_0697

(Przy okazji przypominam wpis o tym, jak wpuściłam kota w maliny.)

Osiągnięcie nr 4 – Pralka

Pralka, spytacie? Tak, pralka. Lucuś nauczył się robić pranie. Najpierw wybadał pralkę od zewnątrz, od przodu i od tyłu, a potem od środka. I tak oto nauczył się prać. Tylko drzwiczek nie umie jeszcze otwierać, dlatego co i rusz domaga się, żebym mu w tym pomogła. To co, ojciec… prać?

DSC_0732

Osiągnięcie nr 5 – Pozowanie

W zeszłym roku (i tu fanfary) Pankot nauczył się pozować do zdjęć. Szok, nieprawdaż? Nadal nie jest to jego ulubione zajęcie, ale jak się postara to… Zresztą sami oceńcie.

IMG_20140415_080513

Osiągnięcie nr 6 – Brzuchem do gory

Nie można też zapomnieć o tak wiekopomnym osiągnięciu Pankota, jak umiejętność leżenia brzuchem do gory. Przyznacie, że osiągnął w tym mistrzostwo.

2014-10-10 11.33.33

Pankot, który jak go wzięłam, podskakiwał na każdy gwałtowniejszy ruch i był w wiecznej gotowości do ucieczki. Co dwa lata robią z kota.

Osiągnięcie nr 7 – Rozbieranie choinki

Najpierw nauczył się Lucjan, potem Pankot. Pac, pac łapką, ewentualnie nosem, i bombki same schodzą. Od Wigilii obaj trenują tę umiejętność, więc jak przyjdzie czas rozbierać drzewko, z pewnością mnie w tym wyręczą.

Tak wygląda szczęśliwa siódemka zeszłorocznych osiągnięć moich kotów. A czego nauczyły się w 2014 roku Wasze zwierzaki?

 

 

 

 

Jedna uwaga do wpisu “Straszne niedopatrzenie

Skomentuj

