Lilu C/A

Dawno nie słuchałam polskiej muzyki.  Ze wszystkimi tymi Sylwiami Grzeszczak, Kasiami Klich i innymi było mi zdecydowanie nie po drodze. Po Grandzie Moniki Brodki nic ciekawego nie wpadło mi w ręce. Do czasu aż jesienią przyjaciółka podesłała mi piosenkę Lilu „Mama mówiła mi”.

Wtedy pomyślałam, że fajnie by było kupić płytę, ale jakoś nie mogłam się zebrać. W końcu w piątek ruszyłam do Empiku. Trochę dziwnie recenzować płytę, która wyszła 3 lata temu, więc nie traktujmy tego jako recenzji. 😉 Po prostu muszę podzielić się swoim odkryciem.

Ciekawe aranżacje, przyjemny głos, niebanalne teksty. Czego więcej chcieć. Muzyka dobra do auta, na odpoczynek po całym dniu pracy albo na leniwy weekend na kanapie. Bardzo spójna, na mnie działająca wybitnie kojąco. Do tego intrygująca okładka CD, a historia z „Bezsenności” brzmi tak znajomo.

 

6 uwag do wpisu “Lilu C/A

  1. Hej, fajna muzyka 🙂 Jeśli lubisz Brodkę, to spróbuj może Domowych Melodii – sama ostatnio wpadłam w to niesamowicie 🙂
    Pozdrawiam ciepło!

Skomentuj

