Zu zu zu zumba

Ponieważ moją ulubioną instruktorkę zumby zesłali z Ursynowa na Bielany, ostatnio miałam długą przerwę w zumbowaniu. Ale lato się zbliża, a z nim Z-Holiday, więc czas wrócić do formy. Sam orbitrek i bieganie nie wystarczą. Trzeba się rozruszać tanecznie. W klubach zumba jak na złość jest wieczorami, co oznacza dla mnie ponowną jazdę do Warszawy. Nie chce się… Więc zaczęłam szukać zumby na youtubie i tak znalazłam dziś taki oto fajny trening:

Polecam na wiosenne rozruszanie!

Skomentuj

