Moje koty są bezczelne!

Mało powiedziane, one biją rekordy bezczelności!
Ugotowałam spaghetti alla putanesca i zostawiłam na kuchni, żeby ostygło. Bez pokrywki, co by nie zapotniało.
Siedzę przy komputerze, stukam na facebooku i jem kolację. I nagle słyszę mlaskanie. Patrzę na kuchnię, a tam dwa koty w najlepsze wylizują moje spaghetti! Czym prędzej pobiegłam je przegonić. Przykryłam spaghetti, odwracam się, żeby wrócić na kanapę i co widzę? Pankot pieczołowicie zlizuje pasztet z moich kanapek!
A teraz obaj siedzą na środku pokoju i się bezczelnie oblizują!
O tempora! O mores!

2 uwagi do wpisu “Moje koty są bezczelne!

Skomentuj

