Człowieka też trzeba przytulić

Zwłaszcza, jak jest smutny.

IMG_20131130_135819

Leżę przedwczoraj na kanapie, za moją głową leży Pankot i się intensywnie myje. Nagle czuję, jak zaczyna lizać mnie po włosach. Myślałam, że się pomylił i zaraz przestanie. A tu niespodzianka – ciumkał mój kucyk dobre kilka minut.

Dziś w nocy śpię sobie w najlepsze i nagle czuję coś mokrego na twarzy. Znów Pankot. Tym razem zebrało mu się na lizanie mnie po policzku.

Jednak warto mieć dwóch facetów w domu!

Jedna uwaga do wpisu “Człowieka też trzeba przytulić

Skomentuj

