fotostory part 2

Jej, gdzie ja wlazłem! Straszno trochę!

DSC_0148

Ale i fajnie…

DSC_0152

Polowanie na myszy w ten upał to strasznie męczące zajęcie…

DSC_0150

I na koniec zabawa słomką. Słomkę, podobnie jak patyczek do uszu, można pogryźć, popodrzucać, chwycić w pysk i biegać po domu, chować w różne miejsca – najlepiej dużej do łóżka! Ale pod jednym względem słomka jest wyjątkowa. Słomkę można złapać w zęby i dzwonić nią po kaloryferze.

DSC_0154

Ej, ty, ale to moja słomka!

DSC_0155

No moja, powiedziałem!

DSC_0156

DSC_0157

2 uwagi do wpisu “fotostory part 2

Skomentuj

