Zumba sentao

Zumba Sentao to odmiana zumby, która łączy ćwiczenia aerobowe z siłowymi. W choreografii wykorzystuje się krzesła, jednak nie tak jak w Chair Dance do tańczenia, a właśnie w celu wzmocnienia poszczególnych partii mięśni. Układy choreograficzne są zdecydowanie prostsze niż w zwykłej zumbie, ale muzyka i tempo podobne. Świetny trening dla osób, które chcą wyrzeźbić sylwetkę, a jednocześnie potańczyć albo dopiero zaczynają swoją przygodę z zumbą i mają problem ze złapaniem choreografii.

Każdy pewnie pamięta teledysk Britney Spears „Hit me baby one more time”… Uczniowie w ławkach niecierpliwie czekają na koniec lekcji. Ledwo dzwoni dzwonek, wyskakują na korytarz i zaczynają tańczyć.

Ja dziś na zumbie sentao czułam się podobnie. Zajęcia odbywały się w szkolnej auli, ze szkolnymi krzesłami. Na godzinę na powrót stałam się (nie)grzeczną dziewczynką z podstawówki, której pstro w głowie. Wyskakałam, wytańczyłam. Poćwiczyłam mięśnie rąk, nóg i brzucha. A przy okazji…obiłam kość ogonową. Tak, to jedyny mankament tych zajęć. Na następne poproszę krzesło z poduszką!

A tu dwa filmy sentao:

Skomentuj

